مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-17اقتصادي

400 میلیارد از اعتبارات تملک دارایی خراسان شمالی ابلاغ شد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی اعتبار تملک دارایی استان را 487 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: 400 میلیارد تومان از این اعتبار ابلاغ شده است.

- و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی، حسن پارسی پور اظهار کرد: تدوین سند ملی آمایش و سند آمایش سرزمینی استان ها پس از چند دهه به ویژه با تلاش های سال های اخیر، اسفند سال گذشته تصویب و فروردین امسال به استان ها ابلاغ شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی بیان داشت: توزیع فعالیت ها باید بر این اساس این سند باشد و همه فعالیت ها پس از استعلام از دبیرخانه آمایش استان صورت گیرد.

وی افزود: کلیات این سند تهیه شده و موضوعاتی نظیر کشاورزی و مکانیزاسیون، گردشگری طبیعی، توسعه صنایع وابسته به کشاورزی، کارگاه های تولیدی و صنعتی بر اساس پتانسیل های موجود از جمله اولویت های سند آمایش خراسان شمالی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به اعتبارات تملک دارایی استان نیز اشاره کرد و گفت: 487 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی داریم که 400 میلیارد تومان آن ابلاغ شده است.

وی در انتها گفت: اما اعتقاد داریم حدود اختیارات استان بر اساس ابلاغ انجام شده، مناسب نیست و برای اصلاح و افزایش بهره وری در اتمام پروژه های استان و در چارچوب نیازمندی های بخش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 میلیارد از اعتبارات تملک دارایی خراسان شمالی ابلاغ شد

400 میلیارد از اعتبارات تملک دارایی خراسان شمالی ابلاغ شد