مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 18:552021-08-16ورزشي

قهرمانان کهگیلویه و بویراحمدی نیازمند حمایت دولت و بخش خصوصی هستند


نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: این استان قهرمانان ورزشکار زیادی دارد که نیازمند حمایت ویژه دولت و بخش خصوصی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در آیین بدرقه سامان پاکباز و علی پیروج ورزشکاران هم استانی در مسابقات پارالمپیک توکیو با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع)، بیان کرد: خیلی خوشحالم که در جمع عزیزان ورزشکاران هم استانی حضور دارم.

نماینده مردم بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امیدوارم آقایان پاکباز و پیروج در مسابقات توکیو خوش رنگ ترین مدال را کسب کنند و با دست پر به میهن برگردند.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمیی در مجلس شورای اسلامی، گفت: منتظر درخشش 2 ملی پوش ورزش معلولین کهگیلویه و بویراحمد در بازی های پارالمپیک 2021 توکیو هستیم.

حجت الاسلام سید محمد موحد در این آیین با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: امیدوارم همه ما پیروان مکتب عاشورا باشیم.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: نیز در این دیدار  با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع)، عنوان کرد: ورزش استان مفتخر است که در یک رویداد بین المللی حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان کهگیلویه و بویراحمدی نیازمند حمایت دولت و بخش خصوصی هستند

قهرمانان کهگیلویه و بویراحمدی نیازمند حمایت دولت و بخش خصوصی هستند