مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 15:002021-08-16اقتصادي

اعتراض به قیمت گذاری شیر در سازمان حمایت/ شیر کیلویی 6400 برای دامدار ارزان است


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به گله دامداران مبنی بر عدم خرید شیر کیلویی 6400 تومان در عین ارزانی، گفت: این تصمیم گیری در سازمان حمایت از مصرف کننده بوده و وزارت جهاد کشاورزی پایین بودن این قیمت را قبول داشته و به آن اعتراض دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، عباس اکبری شریف معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران امروز در جلسه بررسی مشکلات دامداران شهریار در سالن جلسات شهرداری شاهدشهر اظهار کرد: محدودیت در راستای منابع و نهاده های دامی را هیچ زمان کتمان نمی کنیم و اینکه به موقع و به مقدار نیاز در اختیار دامداران قرار نمی گیرد مورد پذیرش است.

وی افزود: 36 تعاونی دامداری در سطح استان تهران بر اساس جمعیت دام نهاده دریافت می کنند که بخشی از نیاز آن ها را تامین می کند و آنچه دامداران ما را مورد آزار قرار می دهد عدم عدالت در توزیع نهاده های دامی است.

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان کرد: موضوع بعدی اهمیت و اهتمام دامداران به موضوع سامانه جامع هویت گذاری دام ها است که بر اساس این اطلاعات قبول ندارد.

اکبری شریف خاطرنشان نشان کرد: گرانی شیر هیچ زمانی به نفع دامداران نبوده و فروش درست و عدم خام فروشی به دامداران کمک خواهد کرد و تعاونی ها می توانند در این راستا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض به قیمت گذاری شیر در سازمان حمایت/ شیر کیلویی 6400 برای دامدار ارزان است

اعتراض به قیمت گذاری شیر در سازمان حمایت/ شیر کیلویی 6400 برای دامدار ارزان است