مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 13:402021-08-16سياسي

برگزاری یادواره شهید «قلی پور» و 198 شهید عملیات «کربلای 2»


یادواره سردار شهید «محمود قلی پور» و 198 شهید عملیات «کربلای 2» در رشت برگزار می شود.

- ، سرهنگ سید اکبر قاسمی عصر دوشنبه در مراسم هماهنگی ستاد بزرگداشت شهید محمود قلی پور با اشاره به اینکه گیلانی ها در برهه های حساس جامعه وفاداری و عشق خود به ولایت را نشان داده اند، اظهار کرد: و در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در برخورد با منافقین و در نبرد با داعش نقش بسیار مؤثری داشته اند.

وی شهید محمود قلی پور را یکی از فرماندهان دلیر و شجاع در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: گیلان در دوران دفاع مقدس فرماندهان شجاع بسیار زیادی داشته و یکی از آن فرماندهان دلیر شهید محمود قلی پور بوده است که در عملیات های مختلف فداکاری بسیار زیادی انجام داده و در عملیات کربلای 2 شهید راه خدا شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به ویژگی شخصیتی شهید قلی پور، افزود: عاشق امام حسین و اهل بیت (ع) بودن، ایمان بسیار زیاد به خدا و مطیع ولی فقیه و با بصیرت بودن از جمله مهمترین ویژگی شخصیتی این شهید بوده است.

قاسمی با تاکید بر لزوم معرفی شخصیت شهدای گیلانی در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، گفت: شهید قلی پور مسئول عملیات سپاه قدس گیلان بوده و چه در برخورد با منافقین و چه در دوران دفاع مقدس با فرماندهی خود افتخارات بسیار زیادی را کسب کرده و به موفقیت رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهید «قلی پور» و 198 شهید عملیات «کربلای 2»

برگزاری یادواره شهید «قلی پور» و 198 شهید عملیات «کربلای 2»