مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 12:002021-08-16ورزشي

تلاش پرتابگر پارالمپیکی برای کسب مدال در توکیو


پرتابگر پارالمپیکی پس از بهبودی از آسیب دیدگی گفت: تنها برای کسب مدال پرتاب نیزه در بازیهای پارالمپیک توکیو رقابت خواهم کرد.

- پرتابگر پارالمپیکی پس از بهبودی از آسیب دیدگی گفت: تنها برای کسب مدال پرتاب نیزه در بازیهای پارالمپیک توکیو رقابت خواهم کرد.

حامد امیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل آسیب دیدگی دستم از ناحیه پشت بازو در جریان تمرینات تصور می کردم دیگر امکان شرکت در بازیهای پارالمپیک را ندارم، اما با انجام فیزیوتراپی، لیزر درمانی و طب سوزنی زودتر از چیزی که فکر می کردم آسیب دیدگی ام بهبود پیدا کرد، در حال حاضر نیز تمریناتم را زیر نظر بهمن رضایی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب پیگیری می کنم تا خود را برای بازیهای پارالمپیک آماده کنم.

وی گفت: هر چند کمیته ملی پارالمپیک در لیست نفرات اعزامی به توکیو در رشته پرتاب نیزه من را در گروه چهارم قرار داده است، اما تمام تلاشم کسب خوش رنگ ترین مدال در بازیهای پارالمپیک است.

امیری همچنین در خصوص تمریناتش گفت: در حال حاضر تمریناتم را در فاز سرعت پیگیری می کنم تا بهترین عملکرد را تا زمان اعزام به توکیو داشته باشم.

وی خاطرنشان کرد: اگر دچار آسیب دیدگی نمی شدم، سعی داشتم در پرتاب نیزه بهترین رکورد را در بازیهای پارالمپیک به ثبت برسانم، اما آسیب دیدگی شرایط رکوردم را تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش پرتابگر پارالمپیکی برای کسب مدال در توکیو

تلاش پرتابگر پارالمپیکی برای کسب مدال در توکیو