مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-16حوادث

برقراری سازش بین طایفه های شیرشاهی و رفیعی در خنداب


 فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: با پیگیری پلیس و مسئولان شهرستان، اختلاف دو ساله طایفه های شیرشاهی و رفیعی، به صلح و سازش منجر شد.

- ایسنا/مرکزی  فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: با پیگیری پلیس و مسئولان شهرستان، اختلاف دو ساله طایفه های شیرشاهی و رفیعی، به صلح و سازش منجر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پلیس، دو طایفه شیرشاهی و رفیعی در شهرستان خنداب که در پی وقوع یک مورد نزاع طایفه ای منجر به تیر اندازی و جراحت چندین نفر، دچار اختلاف شدید شده بودند، با پیگیری پلیس و دستگاه قضایی در یک گردهمایی محلی با یکدیگر صلح کردند.

سرهنگ سعید گودرزی در این گردهمایی و نشست صمیمی ضمن تشریح اقدامات پلیس در ایجاد امنیت بیان کرد: امنیت امروز حاصل خون هزاران شهید بویژه شهیدان جان برکف نیروی انتظامی است و برای ایجاد امنیت، همه باید به وظیفه خود عمل کرده و در تحقق و بهینه سازی آن تلاش کنیم.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: پلیس امروز، به عنوان یک نیروی خدمتگزار و به عنوان یک نیروی پیشتاز در عرصه نظم و امنیت داخلی شناخته شده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: در پی درگیری و اختلافات بوجود آمده بین دو طایفه در شهرستان خنداب که قریب به دو سال طول کشید این فرماندهی در راستای پیشگیری از وقوع سایر جرائم و آسیب های نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری سازش بین طایفه های شیرشاهی و رفیعی در خنداب

برقراری سازش بین طایفه های شیرشاهی و رفیعی در خنداب