مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-16اقتصادي

تبدیل وضعیت کارکنان قرارداد موقت در شرکت پالایش نفت لاوان


مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان از اجرای برنامه تبدیل وضعیت بیش از 540 نفر از کارکنان قرارداد مدت موقت به مدت معین در راستای بهبود معیشت، افزایش رضایت و امنیت شغلی و بهبود بهره وری سرمایه های انسانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدعلی اخباری با اشاره به برنامه های متعدد و متنوع این شرکت پالایشی با هدف بهبود وضعیت کاری، معیشتی و افزایش رضایت شغلی کارکنان پالایشگاه نفت لاوان به عنوان مدافعان تولید فرآورده های نفتی کشور در شرایط تحریم های ظالمانه و غیرمنصفانه، گفت: بر این اساس، اجرای برنامه تبدیل وضعیت حدود 540 نفر از کارکنان قرارداد مدت موقت پالایشگاه به مدت معین کلید خورده است.

وی با بیان اینکه مهمترین دلیل اجرای این برنامه بهبود معیشت، افزایش رضایت و امنیت شغلی کارکنان قرارداد مدت موقت پالایشگاه است، بیان کرد: با اجرای این برنامه برای بیش از 500 نفر از همکاران قرارداد مدت موقت سمت سازمانی تعیین می شود که تعیین سمت سازمانی منجر به بهبود وضعیت حقوق، معیشت و امنیت شغلی این دسته از همکاران خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان با اعلام اینکه تبدیل وضعیت علاوه بر رضایت، زمینه ساز افزایش بهره وری و راندمان در فرآیندهای مختلف تولیدی و عملیاتی پالایشگاه نفت لاوان خواهد شد، تاکید کرد: بدون اغراق حتی در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت کارکنان قرارداد موقت در شرکت پالایش نفت لاوان

تبدیل وضعیت کارکنان قرارداد موقت در شرکت پالایش نفت لاوان