مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-16دانش

پذیرش دانشجوی کاردانی و کارشناسی در جهاد دانشگاهی لنگرود


رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی لنگرود، از پذیرش بدون کنکور دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز آموزشی خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی لنگرود، از پذیرش بدون کنکور دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز آموزشی خبر داد.

سعید اروندی در گفت وگو با ایسنا، از پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی لنگرود خبر داد و اظهار کرد: پذیرش دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور خواهد بود.

وی پایین ترین میزان شهریه نسبت به سایر دانشگاه ها و پرداخت شهریه به صورت اقساط را از جمله مزیت های تحصیل در این مرکز آموزشی دانست و افزود: علاقمندان جهت ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی نیاز به مدرک پیش دانشگاهی ندارند.

رییس مرکز علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی لنگرود، مهندسی فناوری اطلاعات، فناوری اطلاعات، مدیریت امور فرهنگی و برنامه ریزی فرهنگی را از جمله رشته های مقطع کارشناسی دانست و عنوان کرد: مقطع کاردانی نیز در رشته ها فناوری اطلاعات - اینترنت و شبکه های گسترده، نرم افزار - برنامه سازی کامپیوتر، امور فرهنگی، مددکاری اجتماعی - خانواده، امور زراعی - تولید برنج، باغبانی - تولید قارچ های خوراکی و آشپزی دانشجو می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجوی کاردانی و کارشناسی در جهاد دانشگاهی لنگرود

پذیرش دانشجوی کاردانی و کارشناسی در جهاد دانشگاهی لنگرود