مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-16سياسي

استان ها با قابلیت زیست بوم خود پرچم دار هنر انقلاب خواهند شد


معاون راهبری استان های حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: سند زیست بوم استان ها بر اساس شناخت قابلیت های هر استان در حال تدوین است که این سند در توسعه هنر انقلاب اسلامی موثر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میثم مرادی پیش از ظهر دوشنبه که در نشست با جمعی از فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی استان اردبیل سخن می گفت، با بیان اینکه در تاریخ فرهنگ و هنر ایران به نقش گسترده و ارزشمند زیست بوم های ایران توجه نشده است اظهار کرد: اقلیم های فرهنگی و جغرافیای گسترده کشور با اتفاقات مختلف فرهنگی و تاریخی همراه بوده که به آن بی توجهی شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته متأسفانه هنر انقلاب تبدیل به هنر فقط در تهران شده است گفت: ظرفیت هنر ایران در تمامی روستاها و شهرستان های کشور نهفته است که این موضوع باید باید توسط کارشناسان و هنرمندان استان شناسایی و اجرایی شود.

معاون راهبری استان های حوزه هنری انقلاب اسلامی از اهداف بومی سازی هنر انقلاب در هریک از مناطق کشور سخن گفت و افزود: هدف از اجرای این طرح دریافت بهتر و دقیق تر تنوع جغرافیای فرهنگی و طراحی سر فصل های جدید انقلاب بر اساس ظرفیت های هر استان است.

مرادی تصریح کرد: حوزه هنری کشور تمرکز بر آن دارد که تصویر عمومی هنر انقلاب بر آمده از ظرفیت ها و توانایی های فرهنگی هنری و انسانی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان ها با قابلیت زیست بوم خود پرچم دار هنر انقلاب خواهند شد

استان ها با قابلیت زیست بوم خود پرچم دار هنر انقلاب خواهند شد