مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 19:452021-08-15ورزشي

درخواست مدیرکل ورزش خوزستان از نمایندگان مجلس برای حل مشکل تیم های نفتی


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با درخواست از نمایندگان مجلس برای حل مشکل تیم های نفتی استان، گفت: از نمایندگان مجلس می خواهم که برای رفع دغدغه خاطر فوتبال خوزستان و هواداران این تیم های محبوب، - ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با درخواست از نمایندگان مجلس برای حل مشکل تیم های نفتی استان، گفت: از نمایندگان مجلس می خواهم که برای رفع دغدغه خاطر فوتبال خوزستان و هواداران این تیم های محبوب، تلاش کنند ماده 94 برنامه ششم توسعه یا اصلاح شود، یا تبصره ای به آن اضافه کنند یا با استفاده از استفساریه مجلس راهکاری پیدا کنند که بتوان این مشکل را حل کرد.

افشین حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: زمان محدود است و باید هر چه سریع تر تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برای حضور در لیگ برتر تعیین تکلیف شوند تا بتوانند وارد بازار نقل و انتقالات شوند.

در حال حاضر تمام تیم ها فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده اند اما از تیم های نفتی خبری نیست و نباید احساسات هواداران این دو تیم پرطرفدار جریحه دار شود.

وی در ادامه نیز عنوان کرد: یکی از مهمترین دغدغه های حال حاضر ما شروع فصل جدید فوتبال است که دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان با بحران مواجه هستند و برای حل این بحران باید فکر اساسی کرد و من فکر می کنم، رویه ای که برای کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مدیرکل ورزش خوزستان از نمایندگان مجلس برای حل مشکل تیم های نفتی

درخواست مدیرکل ورزش خوزستان از نمایندگان مجلس برای حل مشکل تیم های نفتی