مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 19:002021-08-15اقتصادي

بارگذاری اسامی فعالان حمل ونقل در سامانه واکسیناسیون+ جزییات


رییس مرکز تدوین مقررات ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی  اعلام کرد که اسامی فعالان حوزه حمل ونقل به صورت کامل در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت ثبت شده است و همه واجدین شرایط می توانند به مراکز واکسیناسیون حمل و نقلی .

- بارگذاری اسامی فعالان حمل ونقل در سامانه واکسیناسیون+ جزییات رییس مرکز تدوین مقررات ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی  اعلام کرد که اسامی فعالان حوزه حمل ونقل به صورت کامل در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت ثبت شده است و همه واجدین شرایط می توانند به مراکز واکسیناسیون حمل و نقلی یا مراکز بهداشت تعیین شده در استان های مختلف مراجعه کنند.

رضا نفیسی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به به شروع فاز سوم طرح ملی واکسیناسیون در کشور و شمولیت فعالان بخش حمل و نقل در این فاز، کمیته ای با محوریت معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و مشارکت وزارت بهداشت برای برنامه ریزی طرح واکسیناسیون فعالان حمل و نقل درون و برون شهری ایجاد شد.

در این کمیته که نمایندگان وزارت کشور و سازمان ها و شرکت های تابعه حوزه حمل و نقل حضور دارند، کلیه دستورالعمل های اجرای طرح تدوین و توسط معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کلیه دانشگاه های علوم پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگذاری اسامی فعالان حمل ونقل در سامانه واکسیناسیون+ جزییات

بارگذاری اسامی فعالان حمل ونقل در سامانه واکسیناسیون+ جزییات