مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 18:252021-08-15سياسي

همگام با سراسر کشور ادارات دولتی کردستان تا شنبە آیندە تعطیل هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اعلام کرد همزمان با سراسر کشور ادارات کردستان از فردا دوشنبە تا پایان وقت اداری سی ام مردادماە سالجاری تعطیل است.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اعلام کرد همزمان با سراسر کشور ادارات کردستان از فردا دوشنبە تا پایان وقت اداری سی ام مردادماە سالجاری تعطیل است.

محمد ابراهیم زارعی در جمع خبرنگاران به مصوبات ستاد ملی کرونا جهت کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا اشاره و اظهار کرد: ادارات و سازمان های دولتی از فردا دوشنبه تا پایان وقت اداری شنبه سی ام مردادماه 1400 تعطیل است و همزمان منع تردد از امروز یکشنبه بیست و چهارم مردادماه به مدت دو هفته اعمال می گردد.

وی اضافه کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، با پشتیبانی نیروی انتظامی تردد به شهرهای قرمز و نارنجی( ممنوعیت تردد بین استانی، پلاک های غیر بومی) از ساعت 12 امروز یکشنبه بە اجرا گذاشتە می شود.

زارعی با بیان اینکە صدور هرگونه مجوز تردد برای خودروهای شخصی( بە استثنای مجوز درمان) در بازە زمانی فوق الذکر ممنوع است، اظهار کرد؛ کلیە مجوزهای صادره قبلی تا پایان محدودیت اعلام شده ملغی می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگام با سراسر کشور ادارات دولتی کردستان تا شنبە آیندە تعطیل هستند

همگام با سراسر کشور ادارات دولتی کردستان تا شنبە آیندە تعطیل هستند