مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 18:052021-08-15سياسي

حمایت از نخبگان دهاقانی در دستور کار است


دهاقان فرماندار شهرستان دهاقان گفت: شناسایی نخبگان در دستور کار قرار دارد تا از استعدادهای آنها در راستای توسعه شهرستان و کشور استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی سجادی شامگاه یک شنبه در جلسه کارگروه خیران دهاقان، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب وقتی مردم برای انجام کاری بسیج می شوند آن کار موفق خواهد بود.

وی افزود: خیریه های سطح شهرستان دهاقان بسیار فعال و پویا هستند و با توجه به جمعیت کم شهرستان انتظار داریم که مشکلات مددجویان به خوبی رفع شود.

فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به تأمین شغل برای مددجویان اذعان کرد: خیریه ها در اشتغال زایی نیز باید نقش داشته باشند تا افراد بی بضاعت اما توانمند صاحب شغل مناسب شوند.

وی عنوان کرد: خیریه مخصوص بیماران در دهاقان علاوه بر ساخت بیمارستان و تهیه تجهیزات به بیماران خاص و سایر بیماران کمک و یاری می رساند و یکی از خیریه هایی است که در دهاقان همیشه به شایستگی فعالیت داشته است.

سجادی تصریح کرد: خیریه ها باید از موازی کاری پرهیز کنند و از سامانه مخصوص خیریه ها استفاده کنند.

فرماندار شهرستان دهاقان تاکید کرد: خیران از ظرفیت شهرستان و هنرمندان صنایع دستی در راستای آموزش به مددجویان و نهایتاً ایجاد اشتغال، استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از نخبگان دهاقانی در دستور کار است

حمایت از نخبگان دهاقانی در دستور کار است