مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 15:352021-08-15سياسي

اصلاح اساسنامه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در دولت


هیأت وزیران به منظور حضور مؤثر و بیشتر بخش خصوصی در صنایع و حذف موانع موجود، با اصلاح اساسنامه سازمان صنایع کوچک به عنوان سازمان توسعه ای و متولی صنایع کوچک کشور موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هیأت وزیران در جلسه بعدازظهر امروز (یکشنبه) به ریاست آیت الله ارایه نماید.

تصمیم گیری درخصوص تعدادی از مصوبات شورای عالی بیمه سلامت هیات دولت در ادامه، تعدادی از مصوبات شورای عالی بیمه سلامت را بررسی و به تصویب رساند.

افزایش تعهدات سازمان های بیمه گر پایه برای خدمات بستری اورژانس، نحوه محاسبه و اخذ تعرفه خدمات پرستاری در منزل برای بخش های غیر از خصوصی، تعرفه خدمات سلول درمانی، تعرفه پردازش و ذخیره سازی خون محیطی موبیلیزه و مغز استخوان، فرانشیز بیمه شدگان مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، پرداخت هزینه های درمان بیش از تعرفه دولتی توسط سازمان های بیمه گر در طرح های پیش آزمون کشوری، وحدت رویه و یکپارچه سازی ضوابط و دستورالعمل های یکسان بیمه های پایه و تکمیلی و پوشش بیمه ای خدمات ناباروری از جمله مصوبات یاد شده هستند.

تعیین حق امتیاز و جرایم دارندگان پروانه ارایه خدمات پستی غیردولتی هیأت وزیران به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، اطلاعات و سازمان برنامه و بودجه کشور، حق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح اساسنامه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در دولت

اصلاح اساسنامه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در دولت