مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 13:502021-08-15پزشكي

روزانه 90 بیمار کرونایی در بیمارستان قائم(عج) مشهد بستری می شوند


مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم (عج) مشهد اعلام کرد: روزانه 80 تا 80 بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری می شوند.

- مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم (عج) مشهد گفت: روزانه 60 تا 70 بیمار کرونایی با تلاش مدافعان سلامت و به دست آوردن بهبودی از این مرکز ترخیص می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، دکتر حسن خداپرست افزود: همچنین روزانه 80 تا 90 بیمار مبتلا به کووید 19 در این بیمارستان بستری می شوند.

وی ادامه داد: تعدادی از بیماران به دلیل داشتن بیماری زمینه ای نیازمند مراقبت بیشتر هستند که با تشخیص پزشک معالج مدت بیشتری در بیمارستان می مانند و این امر به دلیل بدحالی آنان به خاطر کرونا نیست.

مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم (عج) با بیان اینکه بیمار زمینه ای باید به صورت مستمر تحت نظر باشد گفت: تعدادی از بیماران کرونایی پس از بهبودی فوت کردند که مرگ آنان ارتباطی به کرونا نداشته و نباید نام این افراد جزو اموات کرونایی حساب شود زیرا علت فوت آنان بیماری زمینه ای آنها بوده است.

وی افزود: مرگ افراد بالای 70 سال در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در موج های قبلی شیوع کرونا 53 درصد بود که اکنون به 29 درصد رسیده و این مهم نشان از تأثیرگذاری واکسن دارد که امیدواریم با توجه به کاهش سن تزریق واکسیناسیون آمار مرگ و میر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 90 بیمار کرونایی در بیمارستان قائم(عج) مشهد بستری می شوند

روزانه 90 بیمار کرونایی در بیمارستان قائم(عج) مشهد بستری می شوند