مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 12:352021-08-15اقتصادي

افتتاح فروشگاه های اینترنتی در دهاقان ضروری است/راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی


دهاقان فاقد فروشگاه اینترنتی است و با توجه به تمایل جهان به سمت کسب و کار اینترنتی، وجود چنین فعالیتی بسیار ضروری قلمداد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی سجادی عصر یک شنبه در نشستی با هنرمندان دهاقانی اظهار داشت: ایجاد اشتغال از اولویت خاصی برخوردار است و برای رسیدن به اشتغال پایدار باید زیرساخت های مورد نیاز فراهم شوند و ظرفیت های موجود شناخته شود.

وی افزود: مددجویان کمیته امداد و بهزیستی نیز متقاضی کار هستند و با ارائه طرح های اشتغال زایی و حتی مشاغل خانگی از تسهیلات ویژه ای برخوردار می شوند اما به حامی و مشاوره شغلی نیاز دارند تا به نتیجه مطلوب برسند.

بانک اطلاعاتی از تمامی هنرمندان دهاقانی تهیه شود فرماندار شهرستان دهاقان عنوان کرد: هنرمندان نقش بسزایی در اشتغالزایی شهرستان دارند و باید بانک اطلاعاتی از تمامی هنرمندان دهاقانی تهیه شود.

وی از صادرات هنر سفالگری دهاقان خبر داد و گفت: هنر سفال گری دهاقان در طرح ها و سبک های مختلف و متنوع بسیار چشمگیر است و صادرات این هنر توسط بانوی دهاقانی افتخار محسوب می شود و منجر به اشتغال زایی در شهرستان نیز شده است.

راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی دهاقان سجادی از راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی دهاقان خبر داد و تصریح کرد: مکانی مناسب برای ایجاد نمایشگاه در دهاقان در نظر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فروشگاه های اینترنتی در دهاقان ضروری است/راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی

افتتاح فروشگاه های اینترنتی در دهاقان ضروری است/راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی