مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 12:202021-08-15اجتماعي

نهمین سوگواره «احلی من العسل» در قبله تهران مجازی برگزار شد


معاون فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: سوگواره «احلی من العسل» به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در نهمین سوگواره احلی من العسل  که همزمان با ششم محرم سالروز شهادت حضرت قاسم بن الحسن(ع) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مجازی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: این سوگواره یکی از محوری ترین برنامه های وزارت آموزش و پرورش است تا با افزایش معرفت در جهت آشنایی بیشتر با اهل بیت(ع) و تربیت دانش آموزان گام برداریم.

  وی گفت: همه ساله به مناسبت فرارسیدن شب هفتم محرم منسوب به شهادت حضرت قاسم بن الحسن(ع)، سوگواره احلی من العسل با حضور دانش آموزان پسر مقطع اول و دوم متوسطه برگزار می شد اما در سال جاری و به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم به شکل مجازی و نمادین در کشور برگزار می شود.

معاون فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: سوگواره احلی من العسل در سه بخش شامل مداحی و سخنرانی با محوریت دانش آموزان، حرکت کاروان های دانش آموزی در روی خودرو و اجرای برنامه و سومین بخش ایجاد پویش ها با هدف استفاده از تمام ظرفیت های فرهنگی و ادبی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین سوگواره «احلی من العسل» در قبله تهران مجازی برگزار شد

نهمین سوگواره «احلی من العسل» در قبله تهران مجازی برگزار شد