مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-15سياسي

مطیعی: حرکت وحدت آفرین شورای ائتلاف همچنان ادامه یابد/ حفظ وحدت ضرورت امروز است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: حرکت وحدت آفرینی که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان آغاز کرده است، باید همچنان ادامه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان ظهر امروز در دیدار با رییس و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان درباره مسائل مهم کشور و استان سمنان گفت وگو و با تقدیر از زحمات تمام اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان و نیروهای انقلابی در استان، به اهمیت همکاری، همسویی و همپوشانی در جهت پیشبرد امور مربوط به جریان انقلاب همچون گذشته تأکید کرد.

او افزود: مؤثران فعال در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان در ماه های گذشته در تجمیع نیروهای انقلاب در همه جهات بسیار حساس بودند و اثر گذاشتند؛ نیروهای انقلاب شبانه روزی در میدان بودند و به خوبی عمل کردند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: عمل به وظیفه باید در زمان مناسب انجام شود که در شورای ائتلاف استان سمنان این گونه بود؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند هر مسؤولیتی در هر جایی که قبول کردید، آنجا مهم ترین نقطه است.

مطیعی افزود: پس از انتخابات ریاست جمهوری حضرت آیت الله امام خامنه ای، از معظم له پرسیده شد که می خواهید چه کاری ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطیعی: حرکت وحدت آفرین شورای ائتلاف همچنان ادامه یابد/ حفظ وحدت ضرورت امروز است

مطیعی: حرکت وحدت آفرین شورای ائتلاف همچنان ادامه یابد/ حفظ وحدت ضرورت امروز است