مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-15سياسي

یک حقوقدان: عدم تهیه واکسن نباید بدون مجازات باقی بماند


سمامی، نایب رییس کانون وکلای دادگستری با اشاره به سخنان اخیر علیرضا زالی گفت: دادستان کل کشور در خصوص اتفاقات اخیر باید اعلام جرم کرده و تقاضای محکومیت دست اندرکاران در کشته شدن هموطنان را در مراجع قضایی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نایب رییس کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن اشاره به موج پنجم کرونا و اظهارات اخیر علیرضا زالی، گفت: اخلال در نظام سلامت مردم و اقدامات مجرمانه در راستای جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد برابر ماده 286 قانون مجازات اسلامی نه تنها جرم محسوب می شود بلکه مجازاتی در حد مجازات افساد فی الارض دارد.

عبدالله سمامی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص اظهارات اخیر فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران، گفت: وفق اصول 3 و 29 و 43 قانون اساسی دولت و قوای حاکم صراحتاً موظف به تأمین بهداشت اقشار جامعه و در اختیار قرار دادن خدمات درمانی و تعمیم بیمه و پوشش های حمایتی به هموطنان است.

نایب رییس کانون وکلای دادگستری مرکز ادامه داد: قطعاً با در نظر گرفتن وزارتخانه های مجزا در هر حیطه انتظار می رود به صورت تخصصی در هر زمینه ای برنامه ریزی و خدمات ارائه شود و قطعاٌ در ایران نیز باید همچون تمامی کشورها ستادهای بحران و برنامه ریزی های خاص در جهت رویارویی با اتفاقات پیش بینی نشده تعریف شده باشد، پس چرا با وجود زیرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک حقوقدان: عدم تهیه واکسن نباید بدون مجازات باقی بماند

یک حقوقدان: عدم تهیه واکسن نباید بدون مجازات باقی بماند