مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 09:002021-08-15پزشكي

بیمارستان های زنجان در آستانه کمبود تخت


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: از 800 تخت بیمارستانی موجود در استان، تاکنون 600 تخت توسط بیماران مبتلا به کرونا اشغال شده که با ادامه این روند با کمبود تخت مواجه خواهیم شد.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: از 800 تخت بیمارستانی موجود در استان، تاکنون 600 تخت توسط بیماران مبتلا به کرونا اشغال شده که با ادامه این روند با کمبود تخت مواجه خواهیم شد.

پرویز قزلباش ظهر امروز (24 مردادماه) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در رابطه با روند بیماری کرونا در استان زنجان، اظهار کرد: همچنان روند بیماری کرونا در استان افزایشی بوده و شب گذشته 136 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان زنجان بستری شدند.

وی از اشغال 600 تخت بیمارستانی توسط بیماران کرونایی در استان زنجان خبر داد و افزود: با ادامه روند بستری این بیماران با کمبود تخت مواجه خواهیم شد.

این مسئول در رابطه با محدودیت های جدید کرونایی، تصریح کرد: منع تردد بین استانی به خصوص شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی از 12 ظهر امروز تا 5 شهریورماه اعمال می شود و اعمال محدودیت تردد شبانه نیز از ساعت 22 تا 3 بامداد پا بر جا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به فعالیت مشاغل گروه یک در ایام تعطیلات، گفت: پوشش واکسیناسیون در مناطق مختلف در حال انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های زنجان در آستانه کمبود تخت

بیمارستان های زنجان در آستانه کمبود تخت