مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-15سياسي

برنامه های«خطیب» برای حفاظت از دانشمندان و اماکن هسته ای اعلام شد


وزیر پیشنهادی اطلاعات برنامه های خود برای حفاظت ار دانشمندان و تاسیسات هسته ای را اعلام کرد.

- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی اطلاعات برنامه های خود برای حفاظت از دانشمندان و تاسیسات هسته ای را اعلام کرد.

مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر ، در تشریح جلسه صبح روز (یکشنبه 24 مردادماه) کمیسیون متبوعش به حضور وزرای پیشنهادی اطلاعات و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این کمیسیون به منظور بررسی صلاحیت ها و برنامه های شان توسط نمایندگان اشاره کرد.

وی ادامه داد: طبق برنامه زمان بندی شده برای حضور وزرای پیشنهادی در کمیسیون ها، صبح امروز حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات به کمیسیون انرژی آمد و در خصوص برنامه ها، سیاست ها و راهبردهای مدنظر خود توضیحاتی ارائه و نمایندگان نیز سوالات و ابهامات خود را بیان کردند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: از آنجا که موضوع حراست و حفاظت از تاسیسات و دانشمندان هسته ای به عنوان مسئله مرتبط با کمیسیون انرژی برای نمایندگان بسیار مهم بود، همچنین با توجه به تعرضاتی که در گذشته به تاسیسات و دانشمندان هسته ای شده است، نمایندگان بر ضرورت حفاظت از آن ها تاکید کردند که وزیر پیشنهادی اطلاعات نیز نقطه نظرات و برنامه های خود را در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های«خطیب» برای حفاظت از دانشمندان و اماکن هسته ای اعلام شد

برنامه های«خطیب» برای حفاظت از دانشمندان و اماکن هسته ای اعلام شد