مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-15سياسي

تربیت نمازگزار اولویت خیران مسجد ساز باشد


این کارشناس دینی انجام واجبات و ترک محرمات را بهترین عامل برای تقرب الهی دانست و گفت: عابدترین و باتقواترین انسانها کسی است که اهل انجام واجبات باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از1400 در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد، با موضوع اوصاف مقربان به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: از دیگر عوامل تقرب، ادا و انجام فرابض اعم از واجبات و نوافل است.

وی افزود: گاهی انسان ها به دنبال انجام کار فوق العاده و خارق العاده هستند تا بتوانند مقرب درگاه الهی شوند در حالی که علما و بزرگان دین، انسان ها را به انجام واجبات و ترک محرمات دعوت می کنند و آن را عامل تقرب می دانند؛ بنابراین نیازی به انجام کارهای خارق العاده نیست چرا که همین انجام واجبات به تنهایی کار خارق العاده محسوب می شود.

این کارشناس مذهبی ذکر صلوات را از اذکار مجرب الهی بیان و عنوان کرد: در قیامت وقتی اعمال انسان مورد سنجش قرار می گیرد این صلوات است که موجب سنگین شدن میزان اعمال نیک انسان می شود چرا که پیامبراکرم (ص) فرمودند اگر کسی در دنیا به من صلوات داده باشد و در قیامت میزان عملش سبک باشد من از عمل خودم بر می دارم و به میزان آن فرد اضافه می کنم تا اهل بهشت شود.

صلوات بر امام زمان (عج) سبب ارتباط انسان با ایشان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نمازگزار اولویت خیران مسجد ساز باشد

تربیت نمازگزار اولویت خیران مسجد ساز باشد