مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-15سياسي

مهلت ارسال آثار به رویداد «روشنا» تمدید شد


دبیر رویداد «روشنا» با اشاره به استقبال نوآوران در ثبت ایده های اربعینی رویداد روشنا و ثبت بیش از 150 ایده، از آخرین مهلت ارسال ایده ها تا 5 شهریورماه در سامانه روشنا خبر داد.

- دبیر رویداد روشنا با اشاره به استقبال نوآوران در ثبت ایده های اربعینی رویداد روشنا و ثبت بیش از 150 ایده، از آخرین مهلت ارسال ایده ها تا 5 شهریورماه در سامانه روشنا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،دکتر محمد صادق نصراللهی، با اشاره به برگزاری جلسه بررسی اولیه ایده های دریافتی در رویداد روشنا و پذیرش ایده ها برای فرآیند آموزش و هدایت گفت: با توجه به ظرفیت ایجاد شده در رویداد روشنا در جهت رشد ایده های اربعینی؛ با تصمیم مسئولان رویداد، همچنان امکان ثبت جدید ایده ها توسط علاقه مندان به حوزه نوآوری های اربعینی وجود دارد.

دومین رویداد بین المللی ایده های اربعینی روشنا با هدف شناسایی، رشد و کمک به جرایی شدن ایده های اربعینی، با هدف حل مسائل پدیده عظیم اربعین و ارتقای آن توسط دانشگاه امام صاق (ع) و با حمایت ستاد مرکزی اربعین برگزار می شود.

شعار این دوره رویداد دوباره اربعین، دوباره زندگی است که به شکل ویژه ای روی ایده پردازی نسبت به بازگشت به اربعین با توجه به وقفه یکساله عدم برگزاری اربعین در سال گذشته تمرکز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به رویداد «روشنا» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به رویداد «روشنا» تمدید شد