مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-15سياسي

مخالفان حضور ایران در سوریه «اینجا سوریه است» را بخوانند


به کسانی که با اینکه چرا ما از سوریه دفاع کردیم، مخالفند توصیه می کنم کتاب «اینجا سوریه است»را بخوانند و لحظه ای چشمانشان را ببندند و ایرانی پر از داعش را تصور کنند.

- به نقل از روابط عمومی انتشارات راه یار، مراسم رونمایی کتاب اینجا سوریه است؛ صدای زنان راوی جنگ نوشته زهره یزدان پناه دیروز شنبه 23 مرداد با حضور زینب سلیمانی مدیر بنیاد مکتب حاج قاسم و دختر شهید سردار سلیمانی، لاله افتخاری دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان، وحید جلیلی مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، حجت الاسلام حمیدرضا غریب رضا مدیر مرکز گفتگوی دینی، سجاد اسلامیان فعال جهان اسلام، مسعود ملکی مدیر مدرسه سینمایی هنر و ماه، میثم رشیدی مهرآبادی فعال حوزه کتاب و زهره یزدان پناه نویسنده اثر، در کتابفروشی به نشر (تهران) برگزار شد.

لاله افتخاری در ابتدای این نشست، گفت: روایت و رساندن پیام مظلومیت، پیام مدافعان حق، پیام کسانی که جان فشانی کردند، یک عبادت است و تداوم این راه، رسالت زینبی و سجادی امروز ما است.

البته در این روایتگری همه باید انجام وظیفه کنند، مانند اقدام ارزشمندی که خانم یزدان پناه انجام دادند، خانم ها با الهام گرفتن از حضرت زینب (س)، باید نقش و رسالت پررنگ تری برای خود در نظر بگیرند، چرا که شاید آن ظرافت هایی که معمولاً در نگاه، قلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفان حضور ایران در سوریه «اینجا سوریه است» را بخوانند

مخالفان حضور ایران در سوریه «اینجا سوریه است» را بخوانند