مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-15سياسي

کرمانشاهِ بلاتکلیف!/ رییس شورای شهر به دلیل اختلاف نظر اعضا انتخاب نشد


متأسفانه اختلاف نظر بین اعضای شورای شهر برای انتخاب رییس شورای ششم وجود دارد و به دلیل عدم حضور چهار عضو اصلی آن، این انتخاب انجام نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه در محل فرمانداری این شهر با حضور 9 نفر از 11 عضو اصلی برگزار شد.

در این جلسه 9 نفر حاضر از اعضا شورای اسلامی شهر کرمانشاه سوگند یاد کردند که برای حفظ منافع مردم از هیچگونه تلاشی دریغ نکنند، و سپس برای مشورت در مورد انتخاب رییس شورا سالن را ترک کردند.

پس از سه ساعت از برگزاری این جلسه در اتاق های مختلف فرمانداری کرمانشاه، هاشم درویشی، احسان احسانی، میثم موسوی و کامبیز غلامی؛ چهار عضو شمین شورای اسلامی شهر کرمانشاه به دلایلی حاضر به شرکت در جلسه انتخاب رییس شورای شهر نشدند.

فرماندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت، متأسفانه اختلاف نظر بین اعضای شورای شهر برای انتخاب رییس شورا وجود دارد.

فضل الله رنجبر با بیان اینکه این اختلاف نظر بین چهار و پنج نفر است، گفت: بنابراین به دلیل عدم حضور چهار عضو شورای شهر در جلسه تعیین هیأت رییسه ختم جلسه اعلام می شود.

وی تصریح کرد: دیگر من این جلسه را برگزار نخواهم کرد مگر به دستور استاندار کرمانشاه و این تخلف را هم به شورای حل اختلاف گزارش می کنم و پیگیری قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهِ بلاتکلیف!/ رییس شورای شهر به دلیل اختلاف نظر اعضا انتخاب نشد

کرمانشاهِ بلاتکلیف!/ رییس شورای شهر به دلیل اختلاف نظر اعضا انتخاب نشد