مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-15سياسي

جاده های منتهی به شمال کشور باید پیش از اعلام رسمی تعطیلی مسدود می شد


نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اعلام رسمی تعطیلی ها پیش از مسدودسازی جاده ها گفت: این موضوع باعث می شود که مسافرین پیش از مسدود شدن جاده ها نسبت به سفر کردن به استان های شمالی اقدام کنند و اینگونه تصمیم گیری ها تاثیری در کاهش شیوع بیماری ندارد.

- نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اعلام رسمی تعطیلی ها پیش از مسدودسازی جاده ها گفت: این موضوع باعث می شود که مسافرین پیش از مسدود شدن جاده ها نسبت به سفر کردن به استان های شمالی اقدام کنند و اینگونه تصمیم گیری ها تاثیری در کاهش شیوع بیماری ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید کاظم دلخوش اباتری در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت نابسامان شیوع کرونا در استان های شمالی کشور گفت: متاسفانه ترددهای بی مورد و عدم جلوگیری از آن موجب ایجاد چنین شرایطی شده است.

وی افزود: شرایط شیوع این ویروس در استان های شمالی کشور به شکلی است که تخت بستری برای بیماران کرونایی به ندرت یافت می شود.

اخیرا نیز مقام معظم رهبری نسبت به رعایت مقررات در این حوزه تاکید کردند و مطرح فرمودند که برای رفع این شرایط به عنوان یک اولویت از تمامی امکانات کشور استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های منتهی به شمال کشور باید پیش از اعلام رسمی تعطیلی مسدود می شد

جاده های منتهی به شمال کشور باید پیش از اعلام رسمی تعطیلی مسدود می شد