مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-15بين الملل

هشدار وزارت امنیت داخلی آمریکا نسبت به حملات تروریستی در آستانه 11 سپتامبر


وزارت امنیت داخلی آمریکا هشدار داد، بیستمین سالروز یازده سپتامبر، تعطیلات مذهبی و محدودیت های بیشتر مرتبط به پاندمی کرونا در بحبوحه رشد کووید-19 با عامل دلتا میتواند موجب افزایش حملات تروریستی در آمریکا شود.

- وزارت امنیت داخلی آمریکا هشدار داد، بیستمین سالروز یازده سپتامبر، تعطیلات مذهبی و محدودیت های بیشتر مرتبط به پاندمی کرونا در بحبوحه رشد کووید-19 با عامل دلتا میتواند موجب افزایش حملات تروریستی در آمریکا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ای.

بی.

سی نیوز، در اطلاعیه وزارت امنیت داخلی آمریکا هشدار داده شد که تهدیدات مرتبط با تروریست های داخلی –افرادی که درگیر خشونت مبتنی بر اعتراض میشوند— و ترویستهای خارجی از طریق پاندمی کرونا در حال شدت گرفتن است، از جمله با شکایت از تدابیر ایمنی بهداشت عمومی و محدودیت های اعمال شده از سوی دولت.

در این بولتن آمده است که افراط گرایان با انگیزه نژادی یا قومی از اعلام مجدد انواع کووید-19 به عنوان ابزاری برای انجام حملات به دلیل اعمال مجدد محدودیتهای مرتبط به پاندمی استفاده خواهند کرد.

این سومین اطلاعیه ای است که این وزارتخانه از ماه ژانویه صادر می کند.

وزارت امنیت داخلی آمریکا همچنین هشدار داد که به علت سالروز پیش روی یازده سپتامبر، تروریستهای خارجی یا مردمی که تحت تاثیر تروریستهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزارت امنیت داخلی آمریکا نسبت به حملات تروریستی در آستانه 11 سپتامبر

هشدار وزارت امنیت داخلی آمریکا نسبت به حملات تروریستی در آستانه 11 سپتامبر