مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 13:002021-08-14پزشكي

استقرار بیمارستان صحرایی ارتش در کاشان


با توجه به وضعیت بحرانی کاشان در تلاش هستیم تا بیمارستان صحرایی با کمک ارتش جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، علی اکبر مرتضایی ظهر امروز با بیان اینکه در پی افزایش شمار بیماران کرونای دلتا  و اظهار نظر دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر عدم امکان پذیرش بیماران جدید و نیاز مبرم مردم شهرستان به مکان مناسب و داروی کافی جهت درمان، ناشی از بیماری کرونای دلتا، اظهار کرد: به دلیل ضرورت راه اندازی بیمارستان صحرایی و طرح این موضوع در جلسات شورای تامین و ستاد شهرستانی پیشگیری و مدیریت بیماری ممنوع است و متخلفین به مراجع قضایی معرفی می شوند.

مرتضایی تاکید کرد: صدور مجوز های تردد به حداقل رسیده و فقط از طریق سامانه و برای موارد قضایی و درمانی و آن هم محدود امکان صدور برگه تردد وجود دارد.

فرماندار کاشان در خصوص وضعیت بیمارستان شهید بهشتی اظهار داشت: متاسفانه 25 درصد مازاد بر تعداد تخت در بیمارستان شهید بهشتی بیمار بستری شده است و ضرورت دارد مردم و مسوولین هیات مذهبی نهایت همکاری را با بازرسین بهداشتی داشته و پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت کنند.

  وی در خصوص وضعیت واکسیناسیون و دارو گفت: در زمینه دارو و سرم در حال حاضر  از ذخیره استراتژیک استفاده می کنیم و برای تامین واکسن نیز مشکلی نداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار بیمارستان صحرایی ارتش در کاشان

استقرار بیمارستان صحرایی ارتش در کاشان