مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 12:402021-08-14بين الملل

واکنش مسکو به اتهام زنی جدید واشنگتن علیه ایران، روسیه و چین


سفیر روسیه در واشنگتن، اتهامات جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا علیه مسکو، پکن و تهران را رد کرده و آن تلاشی برای یافتن مقصر برای مشکلات داخلی آمریکا توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن روز شنبه اتهامات اخیر وزارت امنیت داخلی آمریکا علیه مسکو، تهران و پکن را محکوم کرد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، آنتونوف گفت آمریکا معمولاً تلاش دارد بابت مشکلات داخلی خود درباره واکسن کرونا، طرح دولت جو بایدن برای مقابله با این بیماری و الزام استفاده از ماسک، را مقصر جلوه دهد.

این دیپلمات روس افزود: این طور به نظر می رسد که برخی سیاست مداران [آمریکا] در تلاش هستند با ایجاد یک دشمن خارجی که بتوان همه تقصیرات را به گردنش انداخت، افکار عمومی را از مسائل داخلی منحرف کند.

همه مشکلات روی هم تلنبار شده و روسیه مقصر همه چیز است .

آنتونوف گفت اتهامات روز گذشته (جمعه) وزارت امنیت داخلی آمریکا دیگر غافلگیرکننده نیست و مانند همیشه نه اثباتی و نه واقعیتی برای آن ها وجود دارد و هدف این اتهامات حفظ سطح بالایی از روس هراسی در آمریکا است.

او در ادامه، ادعاهای دولت آمریکا را قویاً محکوم کرد و پیشنهاد کرد به جای این اتهامات بی اساس، واشنگتن به همکاری به ویژه در مسائلی بپردازند که نمی توان به تنهایی حل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مسکو به اتهام زنی جدید واشنگتن علیه ایران، روسیه و چین

واکنش مسکو به اتهام زنی جدید واشنگتن علیه ایران، روسیه و چین