مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 11:002021-08-14سياسي

اعلام جزییات تعطیلی شش روزه در استان اصفهان


ورودی های شهر اصفهان نیز به دقت کنترل می شود و جرائم یک میلیون تومانی، 500 هزار تومانی و 200 هزار تومانی نه تنها اعمال می شود.

- سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: تعطیلی سراسری شش روزه در کشور اعمال می شود که بر این اساس تمام ادارات و اصناف از 25 مرداد تا پایان روز 30 مرداد تعطیل خواهند بود.

حجت الله غلامی در گفت وگو با ایسنا درباره تعطیلی سراسری شش روزه، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تمام ادارات، اصناف و.

به جز اداراتی که خدمات ضروری ارائه می دهند(آب، برق، گاز، اورژانس و آتش نشانی) از روز دوشنبه 25 مرداد تا آخر وقت روز شنبه 30 مرداد تعطیل هستند.

وی افزود: منع ترددهای شبانه و بین استانی از ساعت 12 فردا (یکشنبه-24 مرداد) آغاز و تا ساعت 24 روز (جمعه 5 شهریور) ادامه خواهد داشت.

سفرهای داخل استانی به جز سفر به شهرهایی که جاذبه های توریستی و تفریحی دارند مجاز است.

برای مثال سفر به شهرستان های کاشان، نطنز، قمصر، نیاسر، باغ بهادران، سمیرم، خوانسار، فریدونشهر و چادگان ممنوع است، به طوری که ورودی های این شهرها بسته خواهد بود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، تصریح کرد: ورودی های شهر اصفهان نیز به دقت کنترل می شود و جرائم یک میلیون تومانی، 500 هزار تومانی و 200 هزار تومانی نه تنها اعمال می شود، بلکه چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات تعطیلی شش روزه در استان اصفهان

اعلام جزییات تعطیلی شش روزه در استان اصفهان