مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-14سياسي

دستورالعمل ستاد ملی کرونا در مراسم عزاداری مورد توجه باشد


فرماندار نهاوند با بیان اینکه دستورالعمل های ستاد ملی کرونا در مراسم عزاداری ماه محرم مورد توجه باشد گفت: تمام هیئت ها باید در فضای عزاداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، مراد ناصری بعد از ظهر امروز در ستاد پیشگیری و مقابله با نیز بر اجرای آنها نظارت داشته باشد.

وی افزود: با توجه به شرایط قرمز و بحرانی حال حاضر در سراسر کشور لازم است ضمن برگزاری عزاداری سرور و سالار شهیدان، سلامت مردم در اولویت باشد و رعایت نکات بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: طبق مصوبه ستاد کرونا تمام هیئت ها در فضای با اعم از حیاط مساجد و مدارس به عزاداری خواهند پرداخت و عزاداری در فضای بسته به خاطر حفظ سلامت مردم ممنوع است.

وی با بیان اینکه باید تمام موارد و دستورالعمل های ابلاغی توسط بخشداران در بخش ها و روستاها نیز کنترل و اجرا شود گفت: با متخلفانی که سلامت مردم را به خطر بیندازند مطابق قانون برخورد می شود.

ناصری اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا تمام مدیران برای برگزاری مراسم های عزاداری با حفظ سلامت مردم و عزاداران حسینی پای کار باشند.

وی با اشاره به تعطیلی و محدودیت های جدید گفت: با توجه به تعطیلی چند روزه در سراسر کشور و محدودیت جدید برای اصناف لازم است نظارت لازم بر تعطیلی اصناف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل ستاد ملی کرونا در مراسم عزاداری مورد توجه باشد

دستورالعمل ستاد ملی کرونا در مراسم عزاداری مورد توجه باشد