مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-14اقتصادي

شناسایی مزرعه استخراج رمزارز در یک باغ ویلا در غرب مشهد


کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بازرسان این سازمان یک مزرعه استخراج رمز ارز را در یک باغ ویلا در محور غرب مشهد را کشف کردند.

- کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خبر داد شناسایی مزرعه استخراج رمزارز در یک باغ ویلا در غرب مشهد ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بازرسان این سازمان یک مزرعه استخراج رمز ارز را در یک باغ ویلا در محور غرب مشهد را کشف کردند.

بخشعلی بیاتی قله زو در این خصوص اظهارکرد: در گشت مشترک هفته گذشته کارشناسان بازرسی و نظارت سازمان صمت به همراه کارشناسان اداره اماکن مشهد و حراست توزیع برق مشهد در بازرسی از یک واحد صنعتی در محور غرب مشهد تعداد 23 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به ارزش تقریبی بیش از 230 میلیون تومان کشف و شناسایی شد.

وی افزود: بازرسان این سازمان با هماهنگی قضایی با جانشین محترم دادستان عمومی وانقلاب مشهد، دستگاه های کشف شده را به سازمان اموال تملیکی منتقل کرده و پرونده گزارش بازرسی برای متخلف تنظیم و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی، کارشناس مسئول بازرسی سازمان صمت استان از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هر نوع تخلف اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی مزرعه استخراج رمزارز در یک باغ ویلا در غرب مشهد

شناسایی مزرعه استخراج رمزارز در یک باغ ویلا در غرب مشهد