مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-14بين الملل

نگرانی از احتمال حملات هدفمند در آمریکا به بهانه محدودیت های کرونایی


وزارت امنیت داخلی آمریکا هشدار داد، احتمال حملات هدفمند «تندروها و تروریست های داخلی» در این کشور به بهانه احیای محدودیت های مقابله با همه گیری ویروس کرونا وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که جنجال ها در آمریکا بر سر اجرای مقررات و محدودیت های سخت گیرانه برای مقابله با همه گیری ویروس ، وزارت امنیت داخلی آمریکا در یک گزارش که در بولتن جدید این وزارتخانه ارائه شده است، درباره احتمال وقوع خشونت های هدفمند در زمان های نزدیک به بیستمین سالگرد حملات 11 سپتامبر و همچنین تعطیلات رسمی مذهبی در آمریکا هشدار داده شده است.

طبق گزارش وزارت امنیت داخلی آمریکا، استرس و اضطراب ناشی از مسائل مرتبط به همه گیری ویروس کرونا باعث تشدید تنش ها و اختلالات اجتماعی شده و تندروهای افراطی را به تلاش برای طراحی حملات سوق داده و اینها شاید به خشونت بیشتر در آمریکا طی سال جاری منجر شود.

این وزارتخانه هشدار داد، احتمال این وجود دارد که تندروهای داخلی از محدودیت های اعمال شده به منظور مقابله با همه گیری ویروس کرونا برای دست زدن به یک سری حملات هدفمند استفاده کنند.

الخاندرو مایوکاس وزیر امنیت داخلی آمریکا اخیرا در مصاحبه با شبکه سی ان ان اعلام کرد بود که این وزارتخانه تندروهای خشن داخلی را بزرگ ترین تهدید تروریستی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از احتمال حملات هدفمند در آمریکا به بهانه محدودیت های کرونایی

نگرانی از احتمال حملات هدفمند در آمریکا به بهانه محدودیت های کرونایی