مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-14سياسي

مجلس بر اساس برنامه وزرای پیشنهاد ی به آنان رأی اعتماد خواهد داد


نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مجلس بر اساس برنامه وزرای پیشنهاد ی به آنان رأی اعتماد خواهد داد، گفت: وزرای دولت سیزدهم باید کاری کنند که رضایتمندی مردم را به دست بیاورند.

- حجت الاسلام سید کاظم موسوی نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به کابینه پیشنهاد ی آیت الله رییسی به مجلس اظهار داشت: بسیاری از افرادی که با عنوان وزرای پیشنهاد ی کابینه سیزدهم به مجلس ارائه شده، افرادی قوی و خوب هستند.

اما بر روی برخی افراد بحث هست.

وی با بیان اینکه مجلس بر اساس برنامه وزرای پیشنهاد ی به آنان رأی اعتماد خواهد داد، تصریح کرد: وزرای دولت سیزدهم باید دارای تخصص، روحیه ولایت مداری، خستگی ناپذیری و به دور از روحیه اشرافی گری باشند و باید کاری کنند که رضایتمندی مردم را به دست بیاورند.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد: وزرایی که از مجلس رأی اعتماد می گیرند باید از همان لحظه آستین ها را بالا زده و برای رفع مشکلات مردم تلاش شبانه روزی کنند؛ چراکه مشکلات زیاد است و جوانان هم به دلیل نداشتن کار افسرده و ناامید هستند.

موسوی با تاکید بر اینکه مجلس هر کجا که دولت با مشکل مواجه شد به کمک دولت خواهد شتافت، افزود: به دولت آقای رییسی کمک خواهیم کرد و از او می خواهیم وزرایش برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس بر اساس برنامه وزرای پیشنهاد ی به آنان رأی اعتماد خواهد داد

مجلس بر اساس برنامه وزرای پیشنهاد ی به آنان رأی اعتماد خواهد داد