موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-14اقتصادي

آسفالت 6 هزار متر مربع از معابر روستاهای بخش خبوشان فاروج


آسفالت 6 هزار متر مربع از معابر روستاهای نجف آباد و حاجی تقی از ابتدای امسال با تأمین قیر رایگان از سوی بنیاد مسکن و اعتبارات دهیاری ها انجام شد.

- اظهار کرد: یک هزار و 447 نفر در 461 خانوار از 6 هزار متر مربع آسفالت انجام شده در روستاهای نجف آباد و حاج تقی برخوردار شدند.

بخشدار خبوشان رقم هزینه شده برای این طرح ها را ،3 میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: برای جوی و جدول اجرا شده در روستاهای نجف آباد، کوران کردیه و خبوشان هم یک میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است.

محمد علی فتاحی از سنگ فرش معابر روستاهای جعفر آباد سفلی و کوران ترکیه با 417 خانوار و یک هزار و 235 نفر جمعیت در امسال خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح هم یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

وی در انتها گفت: دیوار ساحلی روستای اسفجیر هم با یک میلیارد و 400 میلیون ریال ساخته و اهالی از آن برخودار شدند.

گفتنی است 21 روستای شهرستان فاروج در بخش خبوشان واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت 6 هزار متر مربع از معابر روستاهای بخش خبوشان فاروج

آسفالت 6 هزار متر مربع از معابر روستاهای بخش خبوشان فاروج