مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-14اقتصادي

امیدواری برای واکسیناسیون اکثر هرمزگانی ها تا پایان تابستان


جانشین ستاد مدیریت بیماری کرونای هرمزگان گفت: در تلاشیم با وجود واردات محموله های واکسن کرونا به کشور بتوانیم تا پایان تابستان بخش عمده ای از جمعیت استان را به سرعت واکسینه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی رئوفی بیان داشت: متأسفانه شاهد هستیم این روزها با شیوع گسترده دلتا ویروس در سطح استان هرمزگان مواجه ایم و وضعیت را در تمامی شهرستان ها بغرنج کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اکثر بیمارستان های استان با تکیمل ظرفیت تخت های بیمارستانی مواجه هستند، اظهار کرد: اخبار امید بخشی از ترخیص مواد اولیه تولید سرم و دارو نیز اطلاع رسانی شده و با تمهیدات اندیشیده شده بزودی کمبود اقلام دارویی و سرم برطرف می شود.

رئوفی با اشاره به اینکه از آحاد جامعه می خواهیم از عادی انگاری و تجمعات بی مورد همچون شب نشینی و بازار گردی خودداری کنند، اضافه کرد: از تمامی عزاداران حسینی می خواهم در این مدت نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های صادر شده از سوی وزارت بهداشت و درمان به اجرای آیین های عزادارای بپردازند تا مبادا گرفتار به کشور بتوانیم تا پایان تابستان بخش عمده ای از جمعیت استان هرمزگان را به سرعت واکسینه کرده و بتوانیم ایمنی نسبی در سطح استان ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری برای واکسیناسیون اکثر هرمزگانی ها تا پایان تابستان

امیدواری برای واکسیناسیون اکثر هرمزگانی ها تا پایان تابستان