مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 02:552021-08-13ورزشي

در دسترس بودن مشوق های قهوه خانه ها بیشتر از مشوق های ورزشی


در میزگرد «توانمندی ها و مشکلات ورزش و ورزشکاران شهرستان سوادکوه» از وجود مشوق های بیشتر قهوه خانه ها نسبت به مشوق های ورزشی و جای خالی شورای ورزشی تخصصی در سوادکوه انتقاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه، میزگرد توانمندی ها و مشکلات ورزش و ورزشکاران شهرستان سوادکوه در دفتر خبرنگاری خبرگزاری فارس سوادکوه و گروه رسانه ای اخبار سوادکوه(سوادکوه نیوز) و با پخش زنده در صفحه اینستاگرامی savadkoooh1 برگزار شد.

عدم مدیریت توانمند در ورزش شهرستان سوادکوه، فرهنگ مطالبه گری بین ورزشکار و مسؤولان، ایجاد انگیزه برای ورزش در جوانان سوادکوهی، تشکیل شورای ورزشی متخصص، نقش خانواده به عنوان حامی و مشوق ورزش و کمبودهای مالی و عدم وجود اسپانسر بخشی از مطالب بیان شده در این میزگرد بود.

حسین سمیعی به عنوان مجری ـ کارشناس این میزگرد با یادی از پهلوانان رنجبر صفری، سید خلیل موسوی و شهیدان مدافع حرم سید روح الله عمادی و مجتبی برسنحی  این میزگرد را آغاز شد.

بخش اول میزگرد درباره مشکلات رشته های ورزشی در شهرستان سوادکوه توسط مربیان پیشکسوت فوتبال و کشتی و نخبگان ورزش های جوجیتسو، دو و میدانی، فوتسال و تکواندو بیان شد.

*ارتباط اندک ورزشکاران با رسانه توفیق دانشمند مربی و پیشکسوت فوتبال در شهرستان سوادکوه، گفت: بزرگترین و اصلی ترین مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دسترس بودن مشوق های قهوه خانه ها بیشتر از مشوق های ورزشی

در دسترس بودن مشوق های قهوه خانه ها بیشتر از مشوق های ورزشی