مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 17:252021-08-13اقتصادي

جلوگیری از خام فروشی نفت و لزوم توسعه زنجیره تکمیلی پتروشیمی


نباید دنبال فروش نفت خام باشیم بلکه باید زنجیره تکمیلی پتروشیمی را توسعه دهیم.

- ، جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت عصر امروز با حضور در جلسه فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در خصوص مشکلات و معضلات حوزه نفت و گاز کشور با اشاره به راهکار تهاتر کالا برای عبور از موانع و محدودیت های موجود، گفت: در بحث گاز که همزمان با نفت تحریم شد ما با تفکر جهادی و به حول قوه الهی کارها را پیش بردیم و در این صنعت با تهاتر کالا تسویه حساب را انجام می دادیم.

وی ادامه داد: ثمره آن این بود که طی آن سال ها ما هیچ بحث در حوزه دیپلماسی نداشتیم، در عین حال به کمک خدای متعال و تلاش های همکاران عزیز ما در کشور قطعی گاز نداشتیم.

وزیر پیشنهادی نفت در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: در حوزه نفت ما این قول را به آقای رییسی دادیم که اراده بر فروش باشد؛ با استفاده از مدیران توانمندی که این وزارتخانه دارد و با استفاده از روش هایی که امروز در بحث فروش نفت وجود دارد.

عرض کردم که من بحث تهاتر کالا در بخش گاز را داشتم.

همچنین باید از توان بخش خصوصی استفاده کنیم، اگر این میدان داده شود به بخش خصوصی و حمایت نظام، مجلس محترم، شورای امنیت ملی و سران قوه ایجاد شود؛ بالاخره بایستی به یک وزیر اعتماد کرد و با توجه به فضای سیاسی که پیش بینی می کنیم با کشور چین ایجاد شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از خام فروشی نفت و لزوم توسعه زنجیره تکمیلی پتروشیمی

جلوگیری از خام فروشی نفت و لزوم توسعه زنجیره تکمیلی پتروشیمی