مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-13بين الملل

افشای جزییات دیدار رییس سیا و محمود عباس؛ «ماجد فرج» جانشین عباس می شود؟


منابع آگاه خبر دادند که رییس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا در دیدار با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین مسائل مختلفی از جمله موضوع انتقال آرام و تدریجی قدرت در رام الله را مورد بحث و بررسی قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از سفر اخیر رییس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا به فلسطین و دیدار او با مقامات تل آویو و تشکیلات خودگردان فلسطین، منابع خبری جزییات مربوط به این دیدارها را فاش کردند.

روزنامه آمریکا به منطقه، بالگرد حامل ویلیام برنز مدیر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سی آی ای) پریروز در رام الله فرود آمد تا دیداری میان او و محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و ماجد فرج رییس آژانس اطلاعات کل این تشکیلات شکل بگیرد.

بر اساس این گزارش، این سفر تنها چند روز پس از آن صورت گرفت که ماجد فرج پیامی در خصوص وضعیت بد اقتصادی رام الله برای مقامات آمریکایی ارسال کرد.

برخی منابع تشکیلات خودگردان در این خصوص به الاخبار خبر دادند که رییس سیا با محمود عباس درباره آغاز مجدد روند سازش میان فلسطینیان و تل آویو، وضعیت اقتصادی تشکیلات خودگردان، بحران مالی رام الله و چگونگی حمایت از تشکیلات برای بقا، مقامات آتی تشکیلات خودگردان فلسطین و چگونگی جلوگیری از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) برای عدم اثرگذاری بر تصمیم گیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای جزییات دیدار رییس سیا و محمود عباس؛ «ماجد فرج» جانشین عباس می شود؟

افشای جزییات دیدار رییس سیا و محمود عباس؛ «ماجد فرج» جانشین عباس می شود؟