مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-13اجتماعي

دریای خزر به سمت تقلیل زیستی می رود/ تغییر اقلیم خزر جدی است


رییس محیط زیست دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: خیلی از مدیران حوزه محیط زیست و منابع طبیعی سعی دارند با تغییر اقلیم بجنگند درحالی که دستاوردها نشان می دهد سازگاری راه حل جدی در این زمینه است که باید به آن توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آبی بیکرانی که همه ساله حتی در شرایط کرونایی میزبان هزاران نفر در گوشه گوشه پنج کشور حاشیه خزر است اما طی سال های اخیر مسائل مختلفی ازجمله آلودگی های زیست محیطی و پساب کارخانه ها و فاضلاب خانگی، کاهش ذخایر آبزیان، معضل پسماند و زباله تاثیرات ناگواری بر پهنه دریای خزر به همراه داشته که باید قدر این روز را بدانیم.

* اکوسیستم حساس و شکننده خزر کامران نصیراحمدی رییس محیط زیست دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: روز دریای خزر ازنظر محیط زیست یک فرصت است، از این نظر که کنوانسیون منطقه ای حفاظت از محیط زیست دریای خزر موسوم به کنوانسیون تهران به امضای پنج کشور حاشیه ی دریای خزر برای همکاری های محیط زیستی در رابطه با دریای خزر رسیده است.

وی افزود: باتوجه به اکوسیستم حساس و شکننده خزر پس از تصویب کنوانسیون تهران، تلاش های زیادی صورت گرفته تا پروتکل ها ذیل این کنوانسیون اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریای خزر به سمت تقلیل زیستی می رود/ تغییر اقلیم خزر جدی است

دریای خزر به سمت تقلیل زیستی می رود/ تغییر اقلیم خزر جدی است