مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-13سياسي

توزیع 10 هزار بسته معیشتی از سوی خیر گلستانی بین نیازمندان


«حاج محمد شهرکی» خیر گلستانی به مناسبت ماه محرم 10 هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی 5 میلیون ریال تهیه بین نیازمندان توزیع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، بسته های معیشتی تهیه شده از سوی حاج محمد شهرکی خیر گلستانی از طریق 12 مسجد مناطق شهری و حاشیه این شهر، حوزه ها و مدارس علمیه، انجمن حمایت از زندانیان، کمیته امداد و بهزیستی و معتمدان محلات کم برخودار گنبدکاووس در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

محمد شهرکی خیر گلستانی در حاشیه مراسم توزیع بسته معیشتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: کمک به محرومین از توصیه های قرآن کریم، پیامبر اکرم (ص) و امامان ما و از وظایف شرعی و انسانی هر فرد است و که با کمک به نیازمندان می توان شرایط زندگی آنها بهبود داد.

وی تصریح کرد: شرایط و مشکلات اقتصادی کشور و مردم به گونه ای است که از حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی رییس جمهور و اعضای تیم اقتصادی آنها انتظار می رود از همه ظرفیت ها از جمله دانش افراد کارشناس، تجربیات تجار و بازرگانان موفق بخش خصوصی برای برطرف کردن این مشکلات بهره گیرند.

این خیر گلستانی همچنین با اشاره روند رو به رشد آسیب های اجتماعی در جامعه خاطرنشان کرد: برای پیشگیری و کاهش آسیب ها باید فعالیت های آموزشی و فرهنگی مورد توجه جدی متولیان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار بسته معیشتی از سوی خیر گلستانی بین نیازمندان

توزیع 10 هزار بسته معیشتی از سوی خیر گلستانی بین نیازمندان