مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 16:002021-08-12اقتصادي

قطعی برق در هفته های اخیر صاحبان صنایع را نگران کرده است


مشکل قطعی برق در هفته ها و ماه های اخیر موجب نگرانی جمعی از صاحبان صنایع شده است.

- ، فرهاد شیبک عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اشتهارد بر راه اندازی این مجموعه و استفاده بهینه از پس آب آن برای شهرک صنعتی به ویژه فضای سبز و صنایع آب بر تأکید کرد.

وی بیان کرد: باید از این مجموعه ظرفیت ها به ویژه بکارگیری افراد متخصص در کنار اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی که در میان صنعتگران اشتهاردی تعدادشان کم نیست، وضعیت فعلی شهرک را الحق زیبنده این شهرستان و شهرک نشینان آن نیست تغییر داد.

لزوم ایجاد تعامل سازنده با مدیران دولتی و صنعتگران فرماندار اشتهارد تصریح کرد: ایجاد تعامل سازنده با مدیران دولتی و صنعتگران از سوی شرکت خدماتی و همچنین برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی شده در مسیر حل مشکلات فعلی این شهرک یکی از مواردی است که شهرک صنعتی اشتهارد را از وضعیت فعلی خارج می کند.

وی خاطر نشان کرد: شهرک صنعتی اشتهارد نیاز به آرامش دارد آرامشی که به همه فعالین اقتصادی و صنعتگران امیدواری و توسعه یافتگی را انتقال دهد.

شیبک گفت: حجم بالای کار در این شهرک بالاست و برای سهولت در انجام تکالیف و وظایف شرکت خدماتی و استفاده از منابع موجود، نیازمند همدلی و یک صدایی اعضای هیئت مدیره و تلاش برای اصلاح امور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق در هفته های اخیر صاحبان صنایع را نگران کرده است

قطعی برق در هفته های اخیر صاحبان صنایع را نگران کرده است