مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-12سياسي

مطالبه گری و انتقاد سازنده راهگشاست نه سیاه نمایی


مسؤول روابط عمومی سپاه قدس گیلان با تأکید بر نقش مطالبه گری رسانه ها و اهمیت انتقادات رسانه ای در پیشرفت کشور گفت: علی رغم اینکه رسانه ها قدرت مطالبه گری دارند اما انتقادات سازنده در پیش بگیرند چراکه قطعاً انتقاد سازنده راهگشاست نه سیاه نمایی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی پارسا صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسؤول رسانه در  تراز انقلاب در مسیر ترویج و رسیدن به تمدن نوین اسلامی را در پیش گرفته است.

  پارسا با تأکید بر نقش مطالبه گری رسانه ها و اهمیت انتقادات رسانه ای در پیشرفت کشور افزود: علی رغم اینکه رسانه ها قدرت مطالبه گری دارند اما انتقادات سازنده در پیش بگیرند چراکه قطعاً انتقاد سازنده راهگشاست نه سیاه نمایی.

مسؤول روابط عمومی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز رسانه باید امید را به جامعه تزریق کند و با قدرت مطالبه گری مسئولین را پای کار بیاورد، خاطرنشان کرد: بسیج رسانه استان گیلان با مطالبه گری در حوزه های مختلف موفق به تشکیل گروه جهادی و هیئت اندیشه ورز شده است.

بسیج رسانه و بسیج کشاورزی دو بازوی توانمند در تحقق مطالبات کشاورزان فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این جلسه با تبریک ایام خبرنگار و تسلیت ایام حزن و عزای سیدالشهدا (ع) اظهار کرد:بسیج کشاورزی و بسیج رسانه دو قشر اثر گزار در جامعه هستند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری و انتقاد سازنده راهگشاست نه سیاه نمایی

مطالبه گری و انتقاد سازنده راهگشاست نه سیاه نمایی