مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-12اقتصادي

منتظر اعلام نظر وزارتخانه برای مسیر جدید تله کابین کرمانشاه هستیم


سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با منتفی دانستن اجرای تله کابین در دشت کاهو، گفت: مسیر نهایی این پروژه تعیین شده و آن را به وازتخانه ارسال کرده ایم تا پس از موافقت آنها اجرایی شود.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با منتفی دانستن اجرای تله کابین در دشت کاهو، گفت: مسیر نهایی این پروژه تعیین شده و آن را به وازتخانه ارسال کرده ایم تا پس از موافقت آنها اجرایی شود.

جبار گوهری در گفت و گو با ایسنا، با تاکید براینکه اجرای تله کابین کرمانشاه در حریم محوطه جهانی تاق بستان نخواهد بود، اظهار کرد: باتوجه به اینکه پایه های انتهایی تله کابین در دشت کاهو و محوطه پارینه سنگی بود، مخالفت هایی را برای اجرای آن داشتیم، چرا که به ثبت جهانی شدن تاق بستان لطمه وارد می کرد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد تغییر مسیر تله کابین را به شهرداری و سرمایه گذار پروژه دادیم و آنها نیز باتوجه به اینکه این کار برایشان هزینه بردار خواهد بود، مقاومت هایی داشتند.

سرپرست میراث فرهنگی کرمانشاه افزود: در نهایت باتوجه به اینکه امکان اجرای این پروژه در دشت کاهو و محوطه پارینه سنگی به عنوان حریم تاق بستان وجود ندارد، پیشنهاداتی را به شهرداری و سرمایه گذار دادیم که منجر به تعیین مسیر جدید دیگری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر اعلام نظر وزارتخانه برای مسیر جدید تله کابین کرمانشاه هستیم

منتظر اعلام نظر وزارتخانه برای مسیر جدید تله کابین کرمانشاه هستیم