مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-12دانش

ظرفیت تولید بیش از 3 میلیارد واکسن توسط موسسه واکسن سازی رازی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مؤسسه واکسن و سرم سازی رازی با ظرفیت تولید بیش از 3 میلیارد واکسن انسانی و حیوانی سرمایه ملی برای تأمین سلامت است.

- به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن بازدید از مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با رییس و مدیران این مؤسسه دیدار و گفتگو کرد.

عاملی با بیان اینکه مؤسسه رازی منعکس کننده تاریخ پزشکی کشور است و مرجعیت مهمی برای پیشگیری در حوزه سلامت جامعه ما محسوب می شود، افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی با مأموریتی که در حوزه علم و فناوری دارد برایش مهم بوده است که مؤسسه ای مانند رازی بتواند از حداکثر ظرفیت خود استفاده کند.

وی ادامه داد: از دیگر سو، مؤسسه رازی تاریخ علم و تمدن ایرانی را منعکس می کند که ثبت این ظرفیت تمدنی در کتب درسی و منابع تاریخی و تمدنی ایران بسیار اهمیت دارد.

اگر به پنج حوزه اصلی نیازمندی ها از جمله سلامت، غذا، امنیت، محیط زیست و سلامت اجتماعی نظر کنیم، خواهیم دید که مؤسسه ای در ظرفیت رازی که دارای قدمت تاریخی است، می تواند نقش جدی در حوزه سلامت ایفا کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: مؤسسه واکسن و سرم سازی رازی با ظرفیت تولید بیش از 3 میلیارد واکسن انسانی و حیوانی و برخوردار از بیش از 150 عضو هیئت علمی، 8 آزمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید بیش از 3 میلیارد واکسن توسط موسسه واکسن سازی رازی

ظرفیت تولید بیش از 3 میلیارد واکسن توسط موسسه واکسن سازی رازی