مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-12سياسي

هیات ها خود را موظف به رعایت مصوبات ستاد کرونا می دانند


عضو شورای عالی بسیج مداحان استان همدان با بیان اینکه هیات های حسینی خود را موظف به رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا می دانند گفت: متولیان جلسات مذهبی از عقایدی برخوردار هستند که اجازه نمی دهند حق و حقوق مردم و دستورالعمل ها ضایع شود بنابراین همه هیات .

- محمدمهدی روحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تاکید بر اینکه هیات های مذهبی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فعالیت می کنند اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) فرمودند، در محرم سال 99 هیات ها درخشیدند و گل کاشتند و این ماندگار شدند زیرا تنها گروهی که بیشترین رعایت مسائل بهداشتی را داشتند، جلسات مذهبی بود.

وی ادامه داد: متولیان جلسات مذهبی از عقایدی برخوردار هستند که اجازه نمی دهند حق و حقوق مردم و دستورالعمل ها ضایع شود بنابراین همه هیات ها فاصله اجتماعی را رعایت می کنند و استفاده از ماسک در مراسم اجباری است.

این مداح اهل بیت(ع) در همدان با بیان اینکه خیلی از افرادی که مداحان استان همدان بر لزوم برگزاری مراسم مذهبی تاکید کرد و گفت: معتقدم بخشی از سلامت جامعه در تحقق سلامت روحی جامعه است که بخش قابل توجهی از آن در ذکر و توسل به اهل بیت(ع) تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات ها خود را موظف به رعایت مصوبات ستاد کرونا می دانند

هیات ها خود را موظف به رعایت مصوبات ستاد کرونا می دانند