مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 12:502021-08-11سياسي

کاشت مو چگونه انجام می شود؟ انواع روش ها، عوارض


با توجه به حساسیت بسیار بالای کاشت موی طبیعی و مسائل و مشکلاتی که بعداً ممکن است به وجود آید، توصیه میشود که این کار توسط متخصص پوست و مو انجام شود زیرا متخصص پوست و مو صلاحیت های علمی و عملی لازم جهت انجام کاشت موی طبیعی را دارا می باشد.

- با توجه به اینکه نتایج ناشی از انجام کاشت موی طبیعی غیرقابل برگشت بوده و ترمیم آنها نیز بسیار مشکل است لذا به متقاضیان محترم این کار توصیه می شود که در انتخاب پزشک خود نهایت دقت و وسواس را به خرج دهند تا بعداً دچار مشکلی از این بابت نگردند.

با توجه به اینکه برخی افراد ادعا میکنند که متخصص کاشت مو می باشند و اغلب هم این تخصص را از کشورهای خارجی به خصوص کانادا و آمریکا گرفته اند، بایستی متذکر شد که رشته دانشگاهی به نام “تخصص کاشت مو” وجود خارجی ندارد.

واقعیت این است که فقط رشته دانشگاهی به نام بیماری های پوست و مو وجود دارد که متخصصین این رشته میتوانند در حوزه تخصص خود اقدام به کاشت موی طبیعی نمایند.

با توجه به تبلیغات فراوان کاشت موی طبیعی در مطبوعات، تلویزیون و به خصوص کانال های ماهواره ای و این نکته که بسیاری از این تبلیغات به شدت وسوسه آور و فریبنده می باشند، تقاضا میشود قبل از انجام کار از تخصص و تجربه پزشک خود کاملا مطمئن شوید زیرا بعداً راه برگشتی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت مو چگونه انجام می شود؟ انواع روش ها، عوارض

کاشت مو چگونه انجام می شود؟ انواع روش ها، عوارض