مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 12:102021-08-11پزشكي

راه اندازی بخش 100 تخته ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان رضوی


رییس بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: با هدف پشتیبانی از بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مقابله با کرونا، بیمارستان رضوی بخش ویژه ای با ظرفیت 100 تخت را تجهیز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور به دستور تولیت آستان قدس رضوی در سه بخش نیروی انسانی، تجهیزاتی و همچنین پذیرش بیماران در قسمت های مختلف بیمارستان، همراه و یاور دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است.

وی ادامه داد: تنها در یک مرحله، تجهیزات پزشکی جدیدی به ارزش 2 میلیارد تومان از طرف بیمارستان رضوی خریداری و به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شده است.

83 تخت بستری و 17 تخت ویژه مدیر عامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور و نیاز مبرم به افزایش ظرفیت تخت های بیمارستانی، این بیمارستان به عنوان مرکز درمانی زیرمجموعه بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی، اقدام به راه اندازی بخش جدیدی با 83 تخت بستری و 17 تخت با تجهیزات ویژه پزشکی کرده است.

وی افزود: در کنار ساختمان های فاز یک و دو بیمارستان، با تغییر کاربری یکی از ساختمان های دیگر و تجهیز آن به 20 تخت بیمارستانی، فضایی جدید برای تزریق سرپایی آمپول رمدسیویر بیماران کرونایی ایجاد شده که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت می کند و به طور میانگین امکان ارائه خدمات به 300 بیمار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بخش 100 تخته ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان رضوی

راه اندازی بخش 100 تخته ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان رضوی