مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 11:452021-08-11سياسي

حمایت جمعی از اساتید دانشگاه های تهران از زاکانی برای پذیرش مسئولیت شهرداری تهران


جمعی از اساتید دانشگاه های تهران از علیرضا زاکانی برای پذیرش مسئولیت شهرداری تهران حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از اساتید دانشگاه های تهران از شهرداری تهران حمایت کردند.

متن نامه حمایت اساتید دانشگاه های تهران از زاکانی به شرح زیر است: انتخاب ­جناب آقای دکترعلیرضا زاکانی به عنوان چهره انقلابی، پاکدست و فسادستیز به سمت شهردار تهران، بارقه ای از امید را در دل مردم ایجاد کرد.

این انتخاب که با تنفیذ حکم جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر رییسی حفظه الله از سوی مقام معظم رهبری دام ظلّه العالی  همزمان گشت، نوید این را می دهد که در سایه همکاری نیروهای انقلاب، تحولات بزرگی در عرصه مدیریتی کلانشهر تهران رخ دهد.

سابقه استفاده آقای دکتر زاکانی، از ظرفیت اساتید و نخبگان دانشگاهی در مدیریت ها و همچنین بهره مندی از نظرات کارشناسی آنان، می تواند مدیریت علمی پایتخت را در پی داشته باشد.

ما استادان دانشگاه های تهران ضمن تبریک به ایشان و آرزوی توفیق الهی برای این مجاهد انقلابی در این مسئولیت خطیر، امیدواریم با مدیریت شایسته ایشان و توجه وی‍ژه ای که به معیارهای معماری اسلامی- ایرانی در کنار راهبردهای آمایش سرزمین در توسعه شهری دارند و همچنین استفاده از فناوریهای روز در توسعه کلانشهر تهران، در سایه مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جمعی از اساتید دانشگاه های تهران از زاکانی برای پذیرش مسئولیت شهرداری تهران

حمایت جمعی از اساتید دانشگاه های تهران از زاکانی برای پذیرش مسئولیت شهرداری تهران