مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-11اقتصادي

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران توسط صندوق کارآفرینی امید


در خصوص اشتغالزایی روستایی نیز طرحی در روستای چیچک رود در اسلامشهر به اجرا در آمد که عمدتا ساکنانش در عرصه تولید کفش فعالیت می کنند و حالا با استفاده از تسهیلات صندوق کارآفرینی در این روستا 50 کارگاه تولید کفش راه اندازی شده که موجب شده به یک روستای بدون بیکار تبدیل شود.

- حکیم نیا در ادامه افزود: همچنین از محل این تسهیلات، 10 هزار دستگاه اتوبوس هر کدام با تسهیلات 250 میلیون تومان نوسازی شده اند و برای نوسازی واگن های قطار مترو نیز برای هر رام قطار 10 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می شود که البته این امور در زمره امور تکلیفی دولت قرار دارد که با همراهی سازمان برنامه و بودجه و به واسطه صندوق کارآفرینی به انجام خواهند رسید.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی استان تهران وظیفه اصلی صندوق کارآفرینی امید را پرداخت تسهیلات اشتغال خرد و روستایی دانست و در این باره گفت: به طور کلی سرانه اشتغال مستقل برای کسب و کار های خرد و کوچک بین 50 تا 70 میلیون تومان است، در حالی که سرانه صنایع بزرگ 1.

5 میلیارد تومان برآورد می شود لذا توجه به کسب و کار های خرد و کوچک یکی از مهمترین اولویت های ما در صندوق است.

وی در ادامه از امضای تفاهم نامه با معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری به منظور حمایت از برخی کسب و کار های خرد اشاره کرد و افزود: به موجب این تفاهم نامه به 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران توسط صندوق کارآفرینی امید

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران توسط صندوق کارآفرینی امید